love

Sunday 30 October 2016

Pengalaman Mematangkan kita

salam...
nukilan hatiku kini

 kini air mata kau tidak lagi bharga bagi dirinya...


kini kau ditinggalkn dengan mudah olehnya... cuba kau kenangkn kembali kelakuan kau terhadapnya...adakah kau menjaga hatinya, pertuturan kau dgn dia.itu amat penting...sakli satu kata yang amat sakit keluar dari mulutnya..kau x kn dapat kembali cinta kau.


bagaimna aku kini kesepian ditinggalkn tnpa memberi peluang padaku untuk memperbaikinya, tnpa berbincng dan berkongsi mslah..sekelip mata hatinya berubah...


air mata ku bagaikn hujan ,mengalir tnapa henti.

bersma hujan yang turun membasahi bumi,
seakan ia pun thu hti ini sedih akn kehilangan orang yang dicintai,
kini air mata ku tiada nilai,
mengalir bagai arus yang tidak tahu mna penghujungya...

di setiap sudut ruang rumahku trpncar susuk tubuh yang amat kusayang

senyumannya,suaranya memnggil ku sayang,
aku merindu gelak tawanya ketika aku bersmanya,
aku merindu senyuman yang terukir diwajahnya,
aku merindu panggilan manjanya,
tanpa ku sedar air mataku makin deras mengalir
bayangannya tidak mmpu ku padam..

hatiki berbisik mengapa sakit dan pedih hati ini,

bagai ditusuk sembilu bisa,
namanya yang terukir dihati ini masih kukuh walaupun berdarah
tidak mmpu kupadam
kerna ku berjnji tiada lagi nama lelaki lain dihatiku selepas ini
kerana dia lelaki terkhir yang hdir dlam hidup aku

tanpa dia hidup ku kini sunyi,

tanpa dia kini aku hilang arah tuju,
tnapa dia aku hilang prtunjuk hidup,
tanpa dia aku tidak knl lagi ap erti kehidupan...

aku amat merinduimu wahai cinta hatiku,

aku amat menyanyangimu wahai bakal imamku...

No comments: